bilar, blommor & bin

igår var det helt underbart väder, som idag, fast är lite besviken över att det inte blåser idag, jag kommer att stekas :)


Hoppade över picknicken igår på Gulza, för älsk jobbade inte så passade på att umgås m han ! vi satt ute & solade, var till handelsträgården och köpte lite uteblommor, sen kom hans kusin & en kompis till han med sin snyggobil och var på väg till bilutställningen på Biltema, så vi hängde med.
Oj, och mkt fina bilar det fanns, skulle lätt kunna tänka mig att ha en sån oxå fast synd att dom fiiina bilarna kostar flera hundra tusen, känns inte riktigt att vi har åd med det just nu eller typ aldrig, haha :) Kul var det iaf !
Lill-skrutten i magen fick åka riktig bil ;)

Lördagens åk Chevrolet Chevelle -69



Älsk tänkte fa & jobba på kvällen men det blev så sent så vi satt ute på bakgården istället och jag passade på att plantera mina nyinköpta blommor. Killarna åkte inte till stan på Luleå-cruisingen och jag stannade hemma & såg film.

Mitt mästerverk ;) Haha, jag har verkligen inte gröna fingar , men lite färg iaf :)




och det viktigaste, imorn kommer Frida hem , gud så rooooligt !!

-Frida & Jag i London 080205



--

Drack en halvliter naturell yoghurt i förhoppning av att få sova normalt (inte sittande som förra natten) , det gick väl sådär, jag har sovit betydligt bättre iaf, och varje gång jag vaknat av halsbrännan från hell så drack jag lite yoghurt, så jag har faktiskt sovit helt okej, så jävla skönt ! Så nu blir det yoghurt frukost, lunch, middag !

Ska gå ut i solen och putsa fönster i förhoppning om att det börjar hända någonting :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sofia

Jo den bilen hörde jag i nat ch såg den bränna däcka uppe på antberget :-)

Dom ringde och skulle ha med Robban men vi var p väg i säng.

Snacka om skillnad jag är inte impad av sånna bilar vi var oxå och kollade på dom . r ville ha en massa bilar men jag sa att jag skulle vinna på triss och skaffa mig en hummer ist. Det är bilar det ;-)

Postat av: Marie

Ja det var helt klart det värsta med min graviditet. Så där lagomt störande hela tiden. ;)



Jag hade aldrig några förvärkar eller molande värk eller andra symptom. Alla frågade om jag kände nå och när jag svarade nej blev de helt paff och undrade om jag verkligen inte kände någonting alls och det gjorde jag inte. Tills några dagar innan förlossningen när värkarna började komma. Så för mig satte det igång rejält när det väl startade och det var ju tur det för annars hade jag nog varit gravid ännu idag. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback