lördag



Min telefon har fått svinis eller så har Williams dreggel gjort den helt konstig.
När Mia ringer så står det "Röstbrevlådan ringer" ??!! Det finns inte ens ngt som heter röstbrevlådan i min telefonbok. Konstig värre hahaha :D

Idag har jag varit till stallet en sväng och kollat på kurirenspelen. en ponnytävling i dressyr och hoppning och idag var det dressyr.
Träffade på Fridas syster Johanna och hennes söta dotter Moa, så hängde med dom. Trevligt var det och många duktiga ponnyekipage ! Imorgon är det hoppning och ska åka och se en stund då oxå och på kvällen blir det fika med Frida,Sara & Pontus på Roasters. Precis som förr. Vi typ bodde där och nu har jag inte varit där på 100 år. Det är inte så barnvänligt, nej .

--

Min älskade William i bumbon :)



Och lite mindre glad när han vänder sig på mage :)



Nu ska jag hoppa i dushen och sen är det natti natti :D

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Soppa

Så söt och vad han är lik sin far.

men samtidigt så lik dig ,,

Postat av: Mia

Ska allt ta ett snack med din telefon... ;)



Synd att jag inte kunde följa till stallet... Men alltså jag är så stressad, tror det är det här j-la vaccinet som gör mig knäpp...



Men vi hörs via röstbrevlådan :)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Haha, vad roligt med mobilen och röstbrevlådan;) Vad söt lilla W är!!!

Postat av: sanna

HAHAH! jag dör av skratt, vad är det med luren! :) du måste gå in på telia och få hjälp ;)



jag vet, jag dör av tristess när svinishysterin kommer upp, igen och igen och igen. det är det enda folk pratar om och det var verkligen helt sjukt att se alla desperata blickar i vaccinlokalen så fort ngn hostade, snöt sig, whatsoever. helt galna är folk. herregud :)

Postat av: Linda

Telefoner & teknik är i en värld för sig.



Va kul att ni var till stallet.

Jag hade velat fara dit, men kunde inte. Men nu på lördag är det den årliga NSD-dagen och då måste jag bara dit. Förra året ordnade jag hopp-delen.



William är ju hur söt som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback