Little Family ♥


(Mami är förkyld-sliten haha )

--

Idag har vi firat farsdag. Första farsdagen.
Jättemyspysigt. Jag & William har gett pappa-Mathias ett paket, ett kort som William ritat, en tårta och en massa kärlek såklart-
Världens bästa pappa ♥ Tack för att du finns ♥



--

Marängtårta med hallon och grädde




Pappa-M´s paket inslaget i reklampapper haha :)
Och kortet, designat av William som mest ville äta upp pennan :)




Grattis på farsdagen alla pappor !

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wifie

Vas gulligt! :D SMART att låta W rita.. Att jag inte tänkte på det.. ;) Och vd fin bild på er! Lilla familjen. :)

Postat av: sanna

men gud vad ni är söta på bilden!!!!! jag dör vad fint! och vad sött med kort, och tårta och allt, jag har inte gett j ngt alls, och tvingar honom att dammsuga. stackars :)

Postat av: Mia

Vilken fin familj!



Och den tårtan hade man velat ha en tugga av :P

Postat av: sanna

haha, en lönnfet, förkjyld rishög :) SÖTIS! du var jättefin, ni var jättefina alla 3! vi har nog bara en bild på oss hela familjen, vi måste fan skärpa oss på den fronten ;)



Postat av: sanna

men skoja inte, pricktestet är ju helt underbart, han är huslig som aldrig förr ;) och ja, hur roligt är det inte, du hörde ju sist du var här hur stolen lät, och nu är den helt död :) värsta kräkmaskinen!



JAA! jättegärna, gud så mysigt med julpysselkväll! jag är på! :)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Vad fint och vad fina ni var på bilden:)!!Vilken mumsig tårta, var säkert supergod;)!

Postat av: Emma Aludden

På eftermiddagen tänkte jag åka in till stan och hänga med Pia och Elmer. Hör av dig och kolla vara jag är :)

Postat av: sanna

men guud, jonna! jag har blivit helt designtokig coh kan typ inte sova. ditt fel ;)

Postat av: Wifie

Nä, det känns lite som att det bara är att hålla tummarna att man inte blir gravid snart igen haha. :D Vill absolut inte sätta in någon spiral heller så.



ja, Kuoma kostade 650 här i stan! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback