tisdag

Gäsp så trött jag är idag. Förra natten var en aning jobbig. William vaknade ett x antal gånger och "gnällde" lite, men sen när jag lyfte över han till våran säng så sov han som en stock. Han har varit jätteklängig igår och idag , äter lite halvdåligt och har humörsvängingar. Tog fram boken "Växa&upptäcka världen", vilket jag alltid gör när han beter sig lite konstig och det var som jag misstänkte, språng-time. Hoppas bara att han sover bra inatt, han har sovit bra iaf under dagen. Min lilla plutt. Det är nog mkt som händer med dom små :)

Idag har vi varit till Jenny&Elliot och fikat både mackor och suuuuupergod äppelpaj ,MUMS! Det var jättekul att träffa alla mamis & barnen, och surra av sig !  Tack Jenny & Elliot för fikat!
Efter fikat åkte jag in till stan och gick på Ohlssons tyger där jag köpte grymt snyggt velourtyg som jag tänkte gära ett försök att sy en bodysuit av. Dom hade fått in jättemkt fina tyger !
Jag får ju någongång då & då ett ryck att jag ska sy,sticka ja, ge mig inpå ngt som jag i slutändan inte klarar av haha :)
Fast nu ska jag göra det här seriöst med mall och allt :D

Väl hemma så slängde jag i mig några plättar, Mathias kom hem & jag åkte till stallet.
Idag gick det betydligt bättre, det känns som att det tar sig litegrann iaf :D Funderar på att vara med på en hoppkurs i helgen, men vi får se , ska ringa och prata med instruktören imorn :)

Nu har jag sett despan. Ska hoppa in i duschen och sen blir det sängen.

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, inte den här gången isf, ser verkligen ut som en transa! :S usch.



jobbigt med böknatt, vi hade en likadan, med måååååånga uppvak och mycket oro i den lilla kroppen. men det är en tand till på g igenom och så är han ju sjuk så det har väl sina förklaringar där, men trött som stryk blir jag ändå, ja ;)



längtar också tills vi kan ses, ska bara bli av med den här sjuka hostan först.

Postat av: Linda

Är det tänder på G eller kanske bara drömmar??



jag tycker absolut att du ska anmäla dig till hoppningen. Du vill ju börja hoppa och då är det ett steg i rätt riktning.

Kör på tycker jag!!

Postat av: Mia

ja du vet ju att många andra var lika griniga när de var 4 månader :) O igår var han ju hur snäll som helst så det är säkert snabbt övergående!



Jag tror du kommer att sy jättefina kläder...!



Postat av: Mia

hahaha.... det är ju bra att du är positiv :)

Postat av: sanna

dessa språng och vaknätter gjorde och gör mig gråhårig. för jag fattar alltid först i efterhand att det är just språng, i mitt i det vet jag inte vad jag ska tro har flugit i mitt lilla c :)



har skorna förresten kommit?! är dom sköna? :)

Postat av: sanna

uggs är ju typ det mjukaste och härligaste man kan ha på ett par fötter! :)

Postat av: sanna

tnx love :)

Postat av: Soppa

Ja du jag är tveksam just idag är det lite för lite belägg på att vi ska vaccinera oss.

Men man vet inte hur det ser ut i våra tankar om det blir mer som är drabbade. Men just nu är ju 3-4 pesoner lika med inga i antal till befokningen.

Hur många dör inte av annat och det uppmärksammas ju inte på samma sätt. Det är väl nått land som slutat med vaccinet helt säger inte det nått ??



Klurigt men det tåls att diskuteras mkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback