tisdag

Inatt har William sovit rätt bra ändå.
han sov bredvid mig lilla febernissen. Åt vid 00,03 och sen 08.
Men han vaknade vid 06. Kokhet, så tempade 38,5, suppade och han sov vidare.
Sen tempade jag han igen och då hade han 37.2 så då avbokade jag inte våran lilla lunchdate och vi skulle ju ändå vara hemma så :) Mia& Tilde kom vid 9.30. Strax efter kom Emma&Klara, Camilla&Leo och Linda&Emmy.

Jättetrevligt var det. Vi hämtade lunch och fika fån bygårdscafét och satt och surrade ett bra tag .
Barnen turades om att sova lite här & var och vilken händelserik dag det var haha .
Ska kanske lägga upp bilder sen om jag ids men för att ta det lite kortfattat så hånglade Emmy med vårat kylskåp och Williams panna, Leo bajsade i en halvtimme typ(har ej bilder haha), William satt i gåstolen under bordet, Emmy trillade igenom ett av hålen i gåstolen och var hur glad som helst m.m Rätt komisk dag och ingen gjorde ju sig illa så :)

Mia & Tilde knallade iväg sist av alla så prommade med till busshållsplatsen så att vi fick andas lite frisk luft :)
och nu kom pappa M hem så ska åka iväg till stallet. idag har vi teori .

btw så var jag och köpte mig en ny säkerhetsväst igår . imorn börjar ju hoppträningen. spännande !

Tack alla mamis för eran omtanke i förra inlägget :)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Ja det var ju faktiskt en ganska händelserik och komisk dag... och trevligt, som alltid :)

Postat av: Linda

Tack för trevligt sällskap. Höll på att skratta ihjäl mig när jag kollade igenom bilderna, det var allt lite galet.

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Skönt att han är feberfri! Köpte dressen på Lindex, Charlie tyckte att vi skulle ha en liten pepparkaksgubbe ist för en tomte som de flesta är;)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Ååå, vad synd att vi inte kunde vara med....låter som om ni haft en riktigt rolig dag:)!

Postat av: Linda

Va mysigt med lunch sällskap.

Va roligt att ha vänner att kunna umgås med då du är föräldraledig. Jag hade inte mer än en som vi umgicks med, men vi var en del på Växhuset, då Anton fick umgås och träffa andra barn.

Suppar är bra, de är bra då de har högfeber.

Annars fungerar flytande bra, men då är ju Anton lite äldre.

Postat av: Mia

Det var ju riktigt smidigt att ta sig till dig med buss så vi kommer fler gånger :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback