varma fossingar i vinter

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och passar på att önska dig en trevlig vecka! :)



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

Postat av: Mia

Men shit vad snygga!! Vill också ha :)

Postat av: Irina

Oj, jag vill också ha såna, Lisa beställde ju förra ¨året men dom vart fel.. Varifrån beställde du dina?

Postat av: Marie

Men lite grymma! :D Vart har du hittat dem?

Postat av: Linda

Vilka söta skor!!



Det är kul att kunna påverka andra.

Jag hoppas att många har lärt sig av min olycka.



Jorå, det går bra om du länkar till min blogg.

Bra att du frågade innan.

Postat av: Wifie

Gud vad snygga!! :O



Men shit 5½ månad!? haha. Det var inte dåligt. ;) Då hade Affe just lärt sig sitta höhö. :P Precis, alla är vi olika och det är ju det som är så spännande! :) Man kan aldrig veta, eller gå efter någon mall. :)

Postat av: Linda

Jag måste ju fråga, ska du ha ett till barn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback