äckel päckel

Torsdagkväll och William sover sen 3(!)timmar tillbaka. Tror att han somnade för natten, men det gör inget för han har sovit så dåligt under dagen och han BRUKAR sova hela natten ändå, men det blir nog tidig morgon imorgon.

Idag har vi spenderat dagen eller e.m. med Sanna&Charlie. Vi mötte upp dom vid shopping, shoppade lite på H&M och strosade iväg till Sanna sen. Surrade,fikade,surrade lite till,lekte m kidsen. Riktigt trevligt var det ! helt sjukt hur man kan bara surra surra surra i timmar utan att få slut på samtalsämnen eller att det blir tråkigt :) Vi packade ungarna i vagnarna. Tog en sväng på Coop i stan och en snabbis på hemmakväll där jag hyrde 3 förhoppningsvis bra filmer ;)

Väl hemma var det middagsdax. Jag åt lasagne-rester och Mathias åt blodpudding. Alltså finns det någon rätt som överhuvudtaget ens VÄGRAR att smaka och en maträtt som jag HATAR är just blodpuddig. Usch säger jag bara!! När jag gick lågstadiet tvingade fröknarna mig att äta äckel j-vla blodpudding som var flera cm tjock . Försökte verkligen att dölja smaken med 3 kg lingonsylt men det gick inte..åååh fick rysningar idag av bara lukten :/ Vilka trauman man kan få haha ;) Mathias påpekade att William måste ju lära sig att äta blodpudding för det är ju nyttigt, men då får pappa M ta den biten för jag klarar inte ens av att steka äckel-puddingen :) BLÄH!

Nu efter middagen bakade jag Sofias goda strassburgare. det var faktiskt ganska lätt. Dom blev inte så snygga (läs:apfula) men förhoppningsvis goda =)

F I K A - time :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Haha, tror omöjligt att dom kan ha blivit fulare än mina. Men det är ju tur att man inte äter med ögonen och att dom är faaaaaarligt goda. Mina är redan slut, Petter hittade burken. :D

Postat av: Marie

Åh, jag älskar doften av blodpudding. Mmmm.

Postat av: Mia

Haha... blodpudding är ju gott :P Lät spännande med dina strassburgare ;) Vad roligt att du uppdaterar så mycket nu så jag kan hänga med i storstan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback