Fredag

Vaccinering gick bra igår. Han skrek såklart, det är ju inge trevligt att bli stucken i låret stackarn.. men det gick ju över på en gång sen. Han har inte haft några "biverkningar" av sprutan utan har varit sitt glada jag hela tiden och sovit som en stock, skönt ! Vi sover ju numera till ca kl 10 :) jag klagar inte. Är ju en nattuggla. går typ alltid och lägger mig efter 00, så det är skönt att sova lite längre .

Igår kväll var jag med Sanna & Mia på shoppings kvällsöppet. Vi var alla utan barn, tänkte att nu jäklar ska jag passa på faktiskt att prova kläder och shoppa. Vad kom jag ut med? Absolut ingenting hahaha! jag säger såhär, att sen jag fick barn har jag inte provat kläder i en provhytt. Fy fan vilken ångest det var , suck ! Måste nog börja rida 5 dagar i veckan ;)

Idag har vi bara tagit det lugnt och myst på morgonen. Han är så underbar lilla hjärtat. Världens finaste. han sover sin f.m. nap nu så ska passa på och göra mig iordning . Ut på stan och köpa födelsedagspresent och försöka hitta ngt fint (igen!), för imorgon ska jag på lite fest. Ska bli kul att göra sig lite fin !

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Nä, faktiskt inte mer trött än vanligt. Jag vet att med Vincent fick man ju såna där trötthets attacker några veckor i sträck då man bara sov, sov, sov och sov. Hade vi besök kunde jag mitt i allt säga godnatt klockan 20 och gå och lägga mig och sova. Än så länge har jag inte haft nå trötthet alls, skitkonstigt (men skänt!) :)

Postat av: Ingela

Jo värsta monsterpasset denna helg =(

Vanligtvis brukar han sluta 19 på lördagar och börja 9 på söndagen men denna helg blev det övertid. =(



Vad skönt för er att vaccineringen gick bra! =)



Postat av: SANNA

dom är tokiga våra små troll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback