lördag

mmm va gott jag har sovit. eller hela familjen tror jag. William somnade för andra kvällen i rad väldigt tidigt för natten. 18.30 la jag ner han i sängen och sen har han vaknat vid 00 för mat och vid 03 och sen 06 tyckte han att vi skulle kliva upp. Mathias klev upp med han och jag sov vidare till 09 :D

Nu har M åkt & jobbat och blir borta hela dagen. Ikväll ska han & några polare till han se fotboll hemma hos oss. tror fan att jag oxå ska se fotbollen. Det är ju sverige-danmark :)

Ska nog ta och  äta lite frulle och fundera vad vi ska göra. är lite snorig och har liiiite ont i halsen, så typiskt nu när w har blivit av med snoret, så smittar jag säkert ner han igen . Ut i friska luften kanske ?

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pia - MejasMamma

Meja somnar också tidigt.. och vaknar tidigt haha.

Postat av: Pia - MejasMamma

Jo, jag tar hellre att jag får gå upp tidigt på morgonen och att hon somnar tidigt så vi får lite vuxentid tillsammans än tvärtom!:)

Postat av: Linda

Härlig känsla att känna sig utvilad. Själv har jag sovit i extrarummet inatt bara för att få vara helt själv. Konstig känsla, men pigg och utvilad som aldrig förr (eller iaf på minst 8-9 mån eftersom jag sov rätt dåligt under graviditeten). Emmy sover ju hyfsat bra ändå, somnar vid 19-20 och vaknar kring 5-6 och sover sedan vidare ett tag till, men tyvärr vaknar hon till och vill ha nappen på nätterna.

Postat av: sanna

jag gillar att ligga och prata jag med, det är mysigt. man får ju ta den tid som finns till det när skorpan somnar så sent, men till nästa gång kanske vi sover halva natten iaf ;) är faktiskt relativt pigg ändå för att ha sovit ca tre timmar osammanhängande, men baksmällan lär ju komma imorgon, du vet när man typ skrattar åt allt och blir galet arg för ingenting. eller, vänta nu, så är jag ju jämt ;)



Postat av: Jenny-Elliots mamma

Kollar också fotboll ikväll:) Skönt att vara utvilad, själv kände jag mig bakis i morse trots att jag inte druckit en droppe, mysko...kanske för lite sömn;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback