Rutan

Igår blev det oxå en prommis i byn. Vi tog en "ny" väg .Det var jättemysig sväng, mestadels efter en jättebra skogsväg och det passade perfa för Ylva hade med deras hund oxå, så han fick springa av sig. Jag trivs verkligen bra i Rutvik. Det är som lite utanför men ändå så tar det bara 10 min in till stan, helt perfekt.

Idag har vi bara varit hemma. har städat & plockat och sovit med w ;) ska stooorstäda idag när m kommer hem, för hör och häpna, han ska NTE jobba ikväll ! Så skönt :) Han har ju jobbat typ måndag-söndag 24/7 den senaste månaden . Inte riktigt , men inte långt ifrån.

Snart får jag besök av Jonna, så ska ta & fixa lite kaffe. Sen blir det en prommis tror jag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna

Glömde nog tacka för kaffet :) Kul och ses en sväng även fast de blev en kortis:) Ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback