Såja, biiiildBOMB !

Då var det dax för en update.

De senaste dagarna har jag varit & ridit, det gick åt jättedåligt om ngn vill veta och fick en fet räknign på 3200 :), men står även i kö för hoppgruppen, så då blir det en 500 kr mer i månaden. Helt klart värt det tycker jag ! 

Emma har varit och hälsat på. William tyckte hon var hur rolig som helst :) Vi var och käkade lunch på Waldorf. Emma var på Forex och växlade in några utländska pengar som hon fått och hoppas det på att bli ens lite rikare. De var värda 20 kr :)

jag & Mathias hann se 1 av 3 filmer jag hyrt innan det skulle lämnas tillbaka. Det blev en dyr film ;) William har snorat litervis, men det börjar bli bättre efter en massa koksaltlösning !  Jag har storstäda kyl och frys och slängt kilosvis med förmodligen ätbar mat, men inget gott . Såklart innan M kom hem, han hade hängt mig om han visste hur mkt jag slängt. Men nu har vi varit och storhandlat ny & fräsch mat , GILLA !

Jag har sovit en dålig och en bra natt. Iförrgår snorade W så mkt så knappt han kunde sova, så ta med näsfridan på natten oxå. Det gillade han inte , han är så trött på nätterna, men vem är inte det.. Förra natten var MKT bättre men jag fick söva han i bärsjalen efter att han hunnit bli såååååå övertrött. Han sov från 22 till 06 utan att vakna en endaste gång ! Sen har vi varit och på prommis bägge dagar och  sugit i oss lite frisk luft :)

Det var det !

Sen ang. virkade conversen i förra inlägget. Har hört mig för med Karin och hon tar emot beställningar. SÅ hojta om någon vill beställa . 150 pix paret och finns en massa olika färger att välja mella. Men även hon har ju en småtting så leveranstiden kan vara någon vecka :)

Tömde min mobil på foton idag. Här är några foton och ja, jag har glömt att man måste putsa linsen ibland :)

alldeles nyfödd, lilla älsklingen :)


BB


Hjärtat :)







Tiden går sååå fort :)

Några till då ;)


Soppa


Lampan i sovrummet 105 cm i diameter :)


Mathias var modell för en dag när han var liten :)

Preggo-jag

Utbildning på jobbet: Hur man styckar en halv) gris  (okej inte världens roligaste foto men jag var tvungen att fota !)


Sanna & Jonas lilla Charlie, alldeles färsk :)


man fotar allt möjligt då med mobilen !

Nu slutar jag snart blir jag väl portad :)



Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Hej!

brukar kika in på din blogg lite då då.

jag är intresserad av att beställa ett par rosa converse, jättetuffa!

mvh malin i umeå

Postat av: Pia Åberg

Vad många fina bilder!! Alltid kul å se, även om några var lite suddiga :)

Postat av: Pia Åberg

Vad många fina bilder!! Alltid kul å se :)

Postat av: Mia

vilken härlig uppdatering :)!!

Postat av: Ingela

Åh så mycket fina bilder! Bilder man blir glad av. =)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Vad söt han är lille plutten:)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Jag ska hojta till om jag ska sälja dressen när den blir för liten;)!!!

Postat av: Theres

så söt han är!

vars jobbar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback