SÖNDAG

GÄSP vad trött jag är. Fick igår ett städryck vid 23 , inte så bra ! rensade i "räkning"/huspapper m.m skåpet och klockan var efter 01 innan jag var i säng. William vaknade vid 07 så det var väl helt okej ändå. han somnade vid 19 igår. Men efter att vi varit upp en stund på morgonen så gick vi och la oss igen och nu när vi klev upp är jag stendöd. Men det är bara att rycka upp sig :)

Igår var jag på lååååångpromenad med vår granne Ylva och hennes son Alvin ca 5 månader. Störtskön tjej ! Vi tänkte gå en sväng idag oxå men vi får se hur det lir med det. Jag och William nyser & snorar om varannat. Konstig förkylning. Han verkar må jättebra ändå och är hur pigg som helst och jag oxå, förutom att jag är sjukt tung i huvudet. Och han är inte sååå snorig att det skulle störa han i sömnen eller ngt. Några bra tips för dom små i förkylningstider eller är det bara att vänta ut ?

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingela

Det är oftast rätt märkliga saker småbarnsföräldrar roar sig med på lördagkvällarna... ;D

Postat av: Linda

Har hört att det bara är bra om de har vanligt förkylningsvirus eftersom man då inte ska kunna få svinis så gör ingenting.. ;)



Men du, städa ska man faktiskt inte göra på nätterna då ska man ju soooova :)

Postat av: Anonym

Ge ljummet vatten för slem, nässpray för täppan, mycket vatten (du kan redan nu koka vatten och låta den svalna i rumstemperatur och ge sedan) och lägg en kudde under madrassen så han halvsitter och sover så ska det gå lättare... vanliga förkylningar brukar ju ge med sig innom 1-2 veckor.

Och det är helt normalt att dom är sjuka...redan efter bara några veckor...=)

Postat av: sanna

haha, vi sysslar med skumma saker båda två, måste vara en till graviditet därinne ;) städar och bakar sysslar man fan inte med annars ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback