Tröttmössan

Igår var jag ju orolig att William inte skulle sova hela natten då han sov från 17.30-21. Men det har gått hur bra som helst. Han somnade om vid 22, åt 03 och vaknade 07 !

Inatt var jag trött när W skulle äta. Skulle blanda en flaska, men jag glömde en viktig detalj. Att skruva fast botten. Men ojdå, mamma-tröttast-på-jorden haha . Så när jag lyfte på flaskan rann all vatten ut på köksbänken hahahha. Gud vad jag skrattade :)

William bli 14 veckor idag, eller 3,5 månad , lilla hjärtat .
Han växer så det knakar och utvecklingen går framåt :) Han tar tag i allting man stoppar framför han. han sliter i kläder,täcken,kuddar,mitt hår m.m. På skötbordet får inte sakerna längre vara ifred, han drar i allting sötnosen . I babysittern får jag spänna fast han, för han korvar sig så han nästan trillar ur eller så hamnar huvudet där rumpan ska vara, så han är VÄLDIGT rörlig. Tur att vi har köpt bumbon, den är suverän och har trivs jättebra i den :) Förra veckn ville han vända sig på sidan hela tiden, nu har han slutat med det och gör det någon  enstaka gång bara ? Kanske han blev less när armen var i vägen och han inte kom runt. Det kommer väl :)

Idag har vi en hemmadag än så länge. Tänkte tvätta bort tvättberget och gå egenom hans kläder en gång till, kanske tradera ngt .

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

De blir stora så fort. Kul att han trivs bra i bumbon. Den gick hem här också.



Tack för erbjudandet att titta förbi. Tyvärr är vi inte längre bilburna dagtid och jag orkade inte promenera ;)

Postat av: Mia

hahaha.... kan se dig med flaskan framför mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback