update

Piteå-Jenny har ju varit hos oss från igår till idag. Igår när Jenny kom så drog vid iväg på diverse affärer och när vi var färdiga, var bilen ungefär lika full som efter en IKEA-tripp, alltså proppfull och plånkan var tom :). Jenny inspirerade mig och hjälpte mig att planera mitt blivande dressingroom/walk-in-closet. Vi har ju ett sovrum på övervåningen som står tomt, och det blir ju perfa till att förverkliga min dröm !

Det blir en massa hyllor,förvaringsboxar,klädstänger,snygga galgar,en "kristall-krona" (eller ngn annan snygg lampa),sminkbord m.m. Och det bästa av allt, en "Rya"-heltäckningsmatta, så det är varmt och mysigt att gå barfota :) Åh jag längtar att det ska bli färdigt ,men det är en hel del som ska göras. + att nu ska vi göra om även badrummet uppe. Så det blir nytt badrum/bastu, dressingroom, "relax" där uppe. Lite lyx i vardagen :) Sen måste jag ju klart köpa en massa nya, fina kläder att sätta på mina hyllor ;P Om man ändå skulle ha råd med att förnya garderoben helt, men det kommer aldrig att hända :)

Idag mötte jag upp Mia&Tilde på Flugger. Vi köpte lite färg och drog sen vidare till storheden. Bytte en matta på Rusta, tog en sväng på Maxi och Jysk och sen hem. orkade inte laga ngn middag idag, så hämtade oxfilepasta från Pastabacken. Gudomligt gott och åt tills jag var sprängfärdig :)

Den här låten poppade jag i bilen på vägen hem. En perfa allt-i-allo låt ! köra bil,sminka sig,vakna upp till m.m. man blir glad av den !


Imorgon blir det fika hos Camilla, trevligt !

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Dressingroom låter hellyxigt!

Postat av: sanna

nice med dressingroom! och du, jag känner igen det där med KASS hållning. det där träningskortet jag funderat på borde jag kanske inhandla.. nu! :)

Postat av: Marie

Tänk dig en svart kristallkrona i din walk-in-closet. Åååååhhhhh! :)



Ingen aning när de går i ide men de var ju säkert ett gammalt de såg eller så har de gått och lagt sig redan, jag vet inte.



Fast Lycka är inte till så stor hjälp, vi är verkligen knäpptysta när vi går. Hon tassar fram i tysthet och jag lunkar fram i tysthet. Förr hade jag en kedja runt halsen på henne bara så att det skulle klirra lite, men nu kör hon helt näck så inte det har vi hjälp av. Igår var det något läskigt i skogen som rörde sig, där skogen var som tätast, till och med Lycka hajjade till och skulle gå dit. Det var ju säkert en älg eller ett rådjur, men i vilket fall som helst vill jag inte ha något skärrat djur skenande mot mig så hon fick gott och väl följa stigen. :)

Postat av: Wifie

Fan vad kuuul!! Vill också haa. Jag har just berättat för maken här vid frukostbordet att jag vill ha ett sånt och han sitter bara och muttrar med tidningen i ansiktet. ;)



haha, Alfon har ärvt sin far och här helt död på morgonen. Då sitter vi mest bara och myser i soffan i en timme tills han har vaknat helt. Efter 18 på kvällen får han superenergi och är på topp! ;)

Postat av: Mia

Haha... ja hon kämpar verkligen ;) Vilken låt gillade du?



Ja det är ALLTID roligt att ses..!

Postat av: Marie

Nej på onsdag ska jag dit, shit vad spännande! Känns som igår jag var på RUL sist och nu är det dags igen. Tiden går läskigt fort!



Du, vad har du för mobilnummer? Tänkte så jag kan höra av mig någon gång om jag kommer och promenerar. Du kan ju skicka det i mailen om du inte vill skriva ut det i kommentarerna. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback