vaccination

Idag är det dax för Williams 3-månaders vaccin. Hoppas att allt går bra. Jag har förberett mig på att han kommer nog att skrika som tusan(iofs så somnade han när dom tog PKU på BB) men jag hoppas att han slipper febern efteråt och andra tråkiga saker .

Kom mig i säng kl 02(!) igår. W vaknade typ vid 3 för mat, somnade och vaknade igen vid 06. Åt,bajsade och hann bli pigg, medans jag var typ stendöd. Men efter en stunds nappinstoppning somnade han om (före eller efter mig, det är oklart :) ) och så vaknade vi ngt piggare vid 10 *sköööönt* ! Nu sover lillemannen igen . Han håller sina "tider" jättebra när vi är hemma. Han äter, är vaken & leker 1,5timme, sover 1 timme, vaknar och sen är det dax för mat igen :) Skönt när man börjar få lite rutin !

Nu ska jag tömma kaminen  för idag kommer sotaren !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wifie

Hoppas vaccineringen gick bra! Men det brukar det oftast göra. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback