Shopping ;)

Idag har jag varit till stan och fixat lite diverse grejer. Jag var även på Lindex och köpte en till overall (Nödvändig ;) ) åt William.


snygg va ? :) helt perfa !

Sen var mina kära kollegor förbi mig idag eller nu under kvällen. Vi satt och fikade & surrade ett bra tag. Det var himla trevligt ! Dom hade med sin en SUPERFIN present ti William, en svart adidasdress med guldränder, superläcker ! och den matchar den nya overallern oxå =) och jag fick en chokladkaka, gott !

--
Har snart packat färdigt för vår tripp till Umeå. Vi ska åka och se SM i hästhoppning och bo på hotell, jag & william och några vänner :) men shit vad mkt packning det blir med en liten, typ allt ska ju med haha :) Ska ta en dush nu och gå & lägga mig sen, är helt slut och det blir en tidig morgon imorgon !

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Åh den är ju jätte fin ..

Postat av: Ingela

Ååååh Texas vill också ha en svart adidas-dress med guldränder! ;)



Ha så jättemysigt i helgen. =)

Postat av: Marie

Lätt snyggaste vanlig-affär overallen jag sett. :)

Postat av: Linda

Men fatta så snygga William och Emmy kommer vara i sina coola blanksvarta overaller :)



Emmy har också velat ha en sådan adidas helt länge, men hennes pappa tycker visst att hon kan få börja gå först. Fattar ingenting..



Ha så kul i helgen å ses vi till veckan!

Postat av: Wifie

Vad kul! Hoppas ni får en trevlig vistelse i min hemstad. :D Kram på er!

Postat av: SANNA

den overallen är riktigt snygg! kanske ska ta med mig min 30% check och köpa en likadan ;)



ha så kul i helgen gumman!

Postat av: Wifie

Ja visst är den. :) Vi flyttade till Luleå 2000 pga min mammas jobb. :)

Postat av: sanna

haha, men vi är ju lite lätt amningsdementa hela högen ;) har ni det bra bland pållarna? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback