Virrpanna

Jag måste vara den virrigaste människan på denna jord.
Igår när vi skulle på massagen, hittade jag inte min plånbok. Jag sökte överallt och var stressad till tusan, jag hann ringa Mathias 2 gånger i denna frustation och anklaga han för att ha städat bort den (Han städar jämt bort allt, eller sätter typ allt i närmsta låda). Till slut hittade jag den i en Barnens Hus påse ;) Skyndade mig iväg till massagen, var redan sen. Parkerade bilen och tog mitt pick & pack. efter massagen strosade vi runt hela dagen i affären m.m. när jag kommer tillbaka till bilen ser jag en lapp i rutan. jag hade fått p-böter, 350kr för att lappen inte var synlig ! Jag hade ju betalat så tänkte åka till polisstation och be dom "riva" boten, men jag hittade inte min lapp ? Nej, jag hade betalat , men aldrig tagit ngn lapp!! Så min parkering igår kostade 400 kr. 50 kr i automaten och 350 kr i böter, så jävla onödigt ! tacka vet jag Karpen p-hus där man betalar i efterhand :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Aludden

Men lilla vännen. Karpen kanske ändå är det bästa för dig i fortsättningen!

Postat av: SANNA

haha, tycker hela den där parkeringshistorien var sjukt komisk i efterhand, kan tänka mig att jag hade blivit galen om jag fått böter :P



ha så skoj där borta nu, tvunga upp frida före faaaan och mys! när ni kommer hem måste vi ses :) kram!

Postat av: Sofia

Skyll på amningshjärna

men kul var det iaf för mig att läsa :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback