27

imorse vaknade jag , 27 år gammal. Var tar åren vägen ?! 
Jag var ju nyss 18 år och hade just blivit ihop med M, jag har ju precis gått ut gymnasiet, alldeles nyligen tagit körkort...FEL, det var för 9 (!) år sen :)
Jag har bestämt mig för att inte "fira" min födelsedag ngt speciellt, inte förräns jag fyller 30. Då jäklar :)
3.0 blir temat. Fiskdamm,partyhattar,rosa,rosa,rosa,fluff,puff haha. Nej jag vet inte, det är ju LÄNGE dit, eller hur ? :)
fast jag längtar lite till festen ;)

Idag har jag + 5 andra mammor+barn varit på Leos i 3 timmar. Riktigt trevligt :)
William somnade som en stock i bilen och öppnade inte ens ögonen när jag lyfte över han till vagnen, han var helt slut av allt lekande :) Nu ska jag plocka ihop här hemma och ikväll har jag ridning :)

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattens

Grattis! :) Säger detsamma. Jag har ångest. Fyller 23 om två månader. Shit shit shit. Känns som NYSS jag var nyss fyllda 16 och träffade Anders! ;)

Postat av: Marie

GRATTIS! :D Jag ska supa som ett djur nästa år, då fyller jag 25 och de senaste tre åren har jag antingen varit gravid eller ammat på min födelsedag. Inte nästa år, det säger jag bara. :D

Postat av: Emma Aludden

Grattis på 27-årsdagen!

Postat av: Camilla

Jag tycker att du ska fira din födelsedag ordentligt. Vem vet, när du fyller 30 kanske du är gravid/ammar eller så är alla vänner bortresta, så passa på... (det sistnämnda har jag mycket erfarenhet av eftersom jag fyller år mitt i sommaren..)

Postat av: Sofia Lundström

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du haft en underbar dag och att du firat lite grann iaf. :)

Postat av: Linda

Leos är grymt kul, även för vuxna.

Men det dröjer innan vi åker dit igen.

27 är inge ålder, jag fyller 29..huga...

Åren rinner iväg och jag hänger inte riktigt med.

Postat av: Linda

Jo det är lugnare på fm, så det är skönare då, speciellt eftersom jag har svårt med för mycket stoj.

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Livet börjar ju efter 30 Jonna, det visste du väl;)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback