Glad Påsk !

sitter i lappträsk hoa Ms föräldrar och har förskt komma ut på nätet i ca 24 timmar. till slut lyckades jag :)
täckningen med det mobila nätet är den sämsta, så man blir smått frustrerad. beroende ? svårt :)

i veckan har jag träffat fl-mamisarna och kiddos . shit vad stora våra små pluttar har blivit ! :)
william har börjat åla "på riktigt" i veckan, från v-rummet till köket och lite hit och dit :)
Har jag inte pluggat ett skit då jag är klar med matten, ÄNTLIGEN ! hade mitt betygsamtal i onsdags och fick godkänt på kursen, så jävla SKÖNT ! Det har varit 5 tunga veckor , men nu har jag ma B tjohoo :)
jag har även sovit asmycket i veckan och varit trött som fan, förmodligen för att nu kan min hjärna slappna av.
och i tisdags var jag på bio med sanna & ylva, mkt trevligt :)

nu är vi hos Ms föräldrar och här kommer vi att vara hela påsken. M är på skotercrossen i Kalix för tillfället, W sover och jag ska ta och färga min gräsliga utväxt . Imorgon ska vi äta påskmiddag med en massa folk och på lördag ska jag ut i haparanda med mina älskade tjejor :) sen hoppas vi såklart på soool istället för detta pissväder så att man kan vara ute och grilla och mysa på, kanske få lite färg :)

Hoppas att ni har en mysig påsk mina vänner !

Kram.



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattens

Skulle bli fint på lördag, GILLA! Glad påsk!

Postat av: Mia

Glad Påsk!



Men skulle inte du med till Kalix? Hoppas ni får underbart väder! Tänk på mig o tyck lite synd om mig :)

Postat av: Linda

Tiden går ruggit fort med de små liven. Jag satt och läste i hans bok där jag skriver olika framsteg. När han var 10 månader gick han för fullt och fort gick det, nu ska han snart fylla 2 år.

Men de är sååå otroligt mysiga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback