Plus och minus

+ Förra natten sov jag från 19-07. Jag kommer ärligt inte ihåg sist jag somnade före tolvslaget. Var nog aningens trött :9
Sov även 2 timmar med W på förmiddagen idag, sköönt !

- Känns som att jag får mer och mer ont efter avflygning och känner mig extremt stel. Och har nästan mer ont på den andra sidan nu ?! Konstigt. Stelheten kanske beror på att jag sovit så mkt ;)

-

Nåja, imorn ska jag skriva högskoleprovet och på kvällen ska jag på 30-årskalas. Trevligt trevligt :)

Trevlig helg allihopa !

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: NF

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

Postat av: Ida

Jag ska också skriva det där jäkla provet i morgon, så vi kanske ses... Jag är noll och inget förberedd så det kan ju inte gå bra. Men det sägs att man bör skriva det två gånger för att lyckas bra och då är det ju bara att ta tag i första gången nu då..?

Fast sitta i en hel dag och skriva prov känns t u n g t!

Postat av: Ida

Jag ska skriva i B192, tror jag det var.

Postat av: Maria

Halloj!



Jobbigt med avfallningen, tänkte bara tipsa att när du skriver att du känner sig "stel" så låter det lite som en sträckning i mina öron. (snackar av egen erfarenhet) De gör ont som fn men läker av sig själv. Om inte - gå till sjukan! Hoppas du slipper dras med det onda allt för länge :)



Postat av: Jennan

OJ så fint det var här!! Puss

Postat av: Emma Aludden

Men så fint du fått"!!!!!

Postat av: Theres

Snygg design du fått!! :) Hoppas provet gått bra idag!

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Men gud vad snyggt du fått det! Hoppas provet gick bra:)! Vi måste ta en AW el nåt alla mamis snart, jag saknar er!

Postat av: Linda

Jag tror att du kommer ha ont och vara öm ett bra tag. En ordentlig lårkaka tror jag att du fått. Sen blir man ju stel när man fått en skada för du kan inte röra dig som vanligt.



Väldigt fin design!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback