Small things in life

Igår när jag kom hem efter hoppträningen så kom jag hem till ett nystädat hem. Mathias (& W) hade dammsugit,skurat,dammtorkat,plockat iordning överallt. Det var så fint ! Jag blev sååå glad för var helt slut efter ridningen.
Det är såna här små saker som kan göra en så glad, iaf mig. M är duktig på att städa annars oxå, utan att jag behöver be honom, det är skönt !

-

Idag har jag varit med älskade William på 10-månaderskontroll. Shit, bara 2 månader tills han fyller 1 år ! Min bebis :)
Han väger 8095 g och är 74,5 cm lång :) Vuxit massor på längden, men inte ökat såå mkt i vikt, men han äter som en häst och är väldigt aktiv så hon sa att det är helt normalt. Det går ju uppåt :) Hon tyckte att han "pratade" jättemycket och var duktig på att gå . Hon kollade även hur han följer med med blicker efter små detaljer och det gick super ! Så han är helt perfekt, men det visste jag ju redan ;)

 Mina älsklingar. pappa kör Bobbycar och William sparkbilen :)


-
I lördags var jag på Arcus. Sålde iväg en hel del skrot och kom hem med en hel del saker.
W fick en hög med leksaker, en bobbycar, puma-dress, svarta pumaskor m.m. och jag fick ett par stövlar och en Friis & co. väska ( jag är lite beroende ;)). Jag gick + iaf trots mina inköp så det var bra !

-

Hoppträningen för Sary igår gick jättebra. Vi hoppade bana, 3 rundor och Farucco skötte sig jättebra. Några gånger i början drog han iväg efter hindret, men hoppade allt och sista gången vi hoppade bana så skötte han sig superbra. Han hoppade i samma tempo och var jätteduktig. Vi fick beröm och S tyckte att vi var ett bra team :) Han sa att han har hört så mkt om F, att han drar iväg m.m men han tycckte att han var duktig på att hoppa och att man ser att han tycker att det är roligt !
Fick även höra, precis innan jag skulle rida att Farucco hade gått omkull ganska ordentligt med ngn ryttare på intruktörshoppträningen och att han kunde vara lite osäker, men det gick bra. Han är rädd  att slå i , det känner man men det tycker jag att han alltid ha varit, kanske lite extra igår.
En mkt givande hoppträning, och hoppas att det är träning snart igen !

Jag och finaste Farucco

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Du verkar ha fyndat en hel del på loppisen, hade också så gärna gått men det lyckas alltid komma något annat emellan. Men i höst SKA jag dit ;)



Och W har ju blivit värsta stora killen, snart är han om Olle på längden.. :P

Postat av: sanna

ja, skojar du! det ska bli så himla kul att bjuda hem er! :)



vad kul med loppisen, och du har ju fyndat massor ju. gud vad roligt, hoppas jag tajmar in det med ledig helg nästa gång, annars får jag fan byta ;)

Postat av: Linda

Du ska se att din bebis blir större än du anat! Tiden går ruggit fort.



Jag ser att du har västen på dig!

BRA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback