Helgen

Utveckligen går framåt !!
Idag har William satt sig upp själv för första gången. Eller i sängen har han gjort det tidigare, det är väl lättare när det är mjukt, men nu gjorde han det på golvet och fleeera gånger när han kom på det. Gullunge , jag är stoltast i världen, han är så duktig:)

Igår skrev jag högskoleprovet. Fy faan haha, vilket skämt. Eller ett block gick bra, tabeller,diagram och statistik, där hade jag nästa alla rätt, men det andra gick sådär. Rättade och fick typ 0.2 lr. 0.3, kommer inte så långt på det nej , dom säger att andra gången går alltid bättre, men vi får se om det blir ngn andra gång. Man är ju rätt slut i hjärnan efter att ha skrivit en hel dag.

Efter provet åkte jag hem el rapido, lockade håret, på med lite mer spackel och tog på mig partyoutfiten. Min vän Anna fyllde 30 år. Övervägde att stanna hemma och dra täcket över huvudet, men det var klart att ville fira Anna !
Mkt trevlig fest, med en hel del flum. Hade bestämt att jag skulle åka hem när andra drog ut, men efter en helkvälls övertalning , så satt jag i taxin på väg mot Olivers. lite shake shake på dansgolvet eller kan liknas mer som en sill i en burk som åkte fram och tillbaka. Det är alltid så smockat på dansgolvet, skitjobbigt tycker jag ? (dax att gå i pension? ;))
Strax före 02 drog jag mig hemåt med Ylva under aarmen haha. Nej så full var hon inte, och  jag var i princip nykter.
Var så slut i hjärnan så blev inte ens full, men det gjorde ingenting. Imorse när jag klev upp, dammsög jag & skurade hela nedrevåningen, satt en stund i underbara solen med Ylva & gänget som hade grävt en grop i snön & satt & grillade, sen åkte jag till stallet och kikade på dressyrtävlingar. Nu har vi bara myst på här hemma och William sover för fulla muggar :)

en trevlig helg, och hoppas på att det ska vara lika underbart väder heeela veckan. Ska skotta fram uteplatsen och ta fram utemöblerna. Vad händer i veckan tjejer? Ska se om Williams slemmande blir bättre så kanske vi kan ta en grillunch ngn fin dag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

Ja, det gick inte så bra för mej heller. Ordprovet gick jättebra, och detr var väl räddningen. Jag räknade ut att jag får 0,8 eller 0,9 så inte är jag något snille direkt!

Postat av: Kattens

Åh, mina vänner var också på Olivers och skakade rumpa, medans jag låg hemma med världens mensvärk. Inte lika kul. ;)



Men vad fint det blivit här inne! :)

Postat av: Linda

Värst så piffigt det blivit här :). Hoppas ni snart mår bättre så att vi kan träffas, det är ju minst 100 år sedan vi sågs... Ska bli så kul att se W som säkert blivit helt stooor :)

Postat av: Linda

Jag har aldrig skrivit högskoleprovet men har hört att det ska vara hemskt.

Framstegen som barnen gör är otroliga att följa.

Man ser också på bilderna hur han växer.

Super kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback