April 19, 2010

Shit vad trött jag är.. William väckte mig idag men pruttljud rätt i ansiktet. han fick sova med oss förra natten för han  var så ledsen på natten, så vi lyfte över han. I helgen har jag ari skitpigg när jag vaknat. Verkligen typ piggast i världen :) Det har jag inte varit det senaste året haha, så skönt !

På fredagen var pappa M ut på krogen, så på lördagmorgon när W vaknade så var M ganska trött :) 
Det var så underbart väder på morgonen, så jag & W tog en prommis i underbara solen ! Gud så härligt det är :)
Under dagen hann vi med att både åka och gratta  Tilde och Charlie, stora 1-åringarna ! Shit vad tiden går, men w är ju bebis än ;) Fikade gott och surrade massor :) 

Tilde & William , Klara & Charlie. Små bebisar då :)
 


 På kvällen hade jag & M lördagsmys (hemskt töntigt ord enlig mig :)), efter att W somnat. Åt goood middag och myste på :)

-

Igår var det premiärbesök på leos för hela familjen.
Ljudnivån är ju inte att leka med , men William verkade inte alls brydd om det utan tyckte att det var spännande att titta på alla busiga barn :) Vi satt i bollhavet, åkte rutchkana, fikade, var i "babyhagen" (?) m.m Kan tänka mig att på vardagar är det riktigt trevligt att sitta där när det är lugnare. Så imorn, tisdag tänkte jag och några av FL-mamis åka dit och hänga/leka/fika om ngn är sugen att hänga på ? :) Tänkte vara där strax före 11 .

 

Just det. Efter Leos svängde vi förbi Toys r us och köpte en trehjuling åt W , för han tycker att det är värdelöst att bara sitta i vagnen efter att han vaknat, den lilla rastlösa själen. Och ute vill vi vara nu när det är så härligt väder ute :) Provade en liknade hos Mia och den här blir nog poppis !

Vrålåket :)
 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Petra

Åhh vilken fin trehjuling, vad kostar den?

Postat av: Pia Å

Åh vad fin trehjuling! Kan tänka mig att han älskar den!!

Postat av: Theres

Ja vi kanske kommer imorgon, måste åka buss eftersom M har bilen till jobbet. Får se om vi hinner med den. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback