Dagisstart

Packar lilla ryggsäcken, märker kläder, provar gummistövlar och ska strax iväg och handla nya nappar och ett paket blöjor till dagis. Imorgon börjar "allvaret" . Williams första inskolningsdag.

I fredags var vi på dagisintroduktionen från ca 9-11. William var aningens avvaktande första halvtimmen men sen röjde han som aldrig förr. Det var typ det roligaste stället han varit på ! Han fröknar och dagiskompisar var hur gulliga som helst och lokalerna är nya, fina och fräscha ! Det är William och en annan lite pojke som börjar imrogn och sen kommer Klara på torsdag. De kommer att vara 3 st 2-3 veckor innan resten av barnen droppar in och det känns riktigt bra. De kommer att få mkt tid med fröknarna och lära känna dom , och de lär känna barnen. Jag tror att W kommer att trivas jättebra på dagis, det är nog jag som inte klarar mig och kommer att sakna ihjäl mig, men samtidigt så kommer ju vardagen ngngång och nu är den här så det är bara att ta tag i det !

Min bebis ♥





BTW om ngn är intresserad så har jag några overaller till salu. 

En turkos MOLO lurvoverall strl 80, fint skick !
En  blå MOLO babyvinteroverall strl 68, i mycket fint skick , som ny !
En brun POP vinteroverall+ mössa strl 74 , i mycket fint skick !
En helt ny brun FIX vinteroverall strl 80  

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Har du en penna med smal spets? Mamma köpte en märkpenna men det går inte att skriva med den för den är så bred (fast man skriver med den spetsiga delen). Skulle märka hans pop handskar men allt flöt ihop så man ser inget. Måste ju ha en som är typ "kulspets"...

Postat av: sanna

jag tycker också det är helt jobbigt att vardagen kommit i kapp en, fast ajg jobbat och jonas varit hemma. jag kommer ju knappt se charlie känns det som :S



men gud vad bra med bara 2-3 barn i början, är ju toppen ju! kanske fler som börjar när charlie börjar då med andra ord? och jag som hade hoppats han skulle vara ensam ;)

Postat av: Katten

Den är i storlek 80 bara. Ni kanske är ute efter 86?

Postat av: Sofia n

Vad vill du ha för den bruna pop overallen?:) Du kan ju svara på fejjan om du vill.

Postat av: jonna

jaag e intresserad av PoP overallen!!!:)



Pris?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback