1 vecka sen

En vecka sen sist jag bloggade. Såhär lång paus har jag nog aldrig haft !
Har haft fullt upp och aningen bloggtorka .

Jag har varit i Haparanda, kommit hem, myst med mina älsklingar, hopptränat på Mascara ( trevlig häst!!), varit och kalasfikat hos mormor Mia ;), städat lite, varit sjuk och blivit frisk med några karensdagar kvar.
Jag trodde att jga skulle slippa, men icket. Tanken var att M skulle åka bort och jobba hela helgen och jag & W skulle vara hemma och mysa, men när jag började känna mig dålig så tog Mathias med William till sina päron . Jag hoppas att mina älsk slipper bli sjuka och det är ju perfa att M jobbar bara 5 minuter från sina päron + att han sover självklart där med W . Men så SJUKT konstigt det känns att vara ensam hemma !!!
Jag fick palla upp med kuddar på sidorna för att kunna sova förra natten. Har ringt till Ms päron alddeles för många gånger haha. Kontrollfreak ;) Men det går super. Ms mamma hade lagt W igår kväll och det hade gått hur bra som helst och Ms pappa hade sovit med W idag på dagen :) Men det är så tomt här hemma :/
 Nåja, det här är nog nyttigt och ska försöka vila och njuta lite av min egentid, för det får man väl ? ;)

Vad jag saknar mina hjärtan !!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catti

Men OJ vad konstigt att vara helt själv! :O Men TOPPEN ju att W kunde följa och förhoppningsvis slippa bli sjuk. :) kram!

Postat av: sanna

passa på att njut av "ledigheten" och vila ordentligt. det är du värd! :) se en massa chockflick-filmer och ät godis. eller ngt annat bra, typ proviva ;).



KRAM!!

Postat av: Jonna

catti: Men skoja inte. Det är så sjukt tomt och konstigt, jag vet som inte alls vad jag ska göra :) Tråkigt värre, vad gjorde man innan man skaffade barn :) W har då inte blivit sjuk än iaf , tur :)

Postat av: Theres

Hoppas att W klarar sig! Jag har ute lite nu på tradera, men håller på att rensa ut det mesta i 80. Ska hojta innan jag sätter in något mer :) Jag känner att jag måste kompensera ibland, när man köper nytt måste man ut med mer på tradera. ;)

Postat av: Emma

Njut av lugnet, men jag förstår att det måste kännas MYCKET märkligt samtidigt att vara helt själv! Men det är som sagt nyttigt, mest för en själv kanske ;)



Jo jag hadew en i 68 som jag sålde på Tradera för 400kr, köpte den själv för 500 av Sofia. Tror jag satte utropspris 300 eller nått, annars kanske man inte får någor för den och då är det ju lika bra att spara :)

Postat av: Mia

Jasså där ser man, det gick fort att bli mormor ;)



Och som sagt, tror bara att det är nyttigt. W blir nog dessutom rejält uppvaktad hos farmor o farfar :) Hoppas du har kunnat njuta! Det hade jag gjort ;)

Postat av: Anonym

Mascara har jag hört är trevlig. Jag har bara sett henne några gånger. Det finns många intressanta hästar nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback