En brun en

På tisdag får W sin nya, större overall. Han uber-fina MOLO är på gränsen för liten, så det var dax att köpa en ny :)

En brun pop-overall + mössa :)



--

Annars rullar det på här hemma. Igår kväll kunde jag börja slappna av lite mer och har sovit massor !
Ms mamma hade lagt W igår igen och det hade gått hur bra som helst. Så skönt !
Jag håller på att städar,tvättar,klorinar,spritar här hemma. Det gäller att passa på nu när man är själv :)

Vilket underbart väder. Jag är så avis på er alla som får vara ute i det här vädret och njuta !!
Jag har uppe alla vädringluckor och suger i mig den friska luften medans jag städar :)

Ikväll kommer min älsklingar hem , så härligt :)

Hoppas att ni har en mysig alla hjärtansdag !

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

vilket toppenköp, jag tycker pops overaller är jättebra, som jag sa har c aldrig varit kall i sin trots nästan minus trettio. och så är dom sjukt fina också! :)



skönt att familjen kommer hem nu, förstår att du saknat dom, hade jag med gjort! :) hoppas dom slipper bli sjuka nu bara, heja sprit och klorin!

Postat av: Theres

jag tror du fick en jäkligt bra deal med overallen! pengarna lär du få tillbaka (MINST) om du säljer den sen när w vuxit ur den :)

Postat av: Soppa

Nu ska jag dissa pop overallen på en sak.

Det spelar ingen roll hur mkt Roxen leker med armarna i snön muddarna suger åt sig jätte mkt oavsett temperatur ute. Jag har mailat och klagat men fick som svar att man kan ju sätta vantarna över mudden så man slipper det.

Så no more pop vinteroverall. Jag hade nog i mitt sjätte sinne att jag inte skulle gilla dom helhjärtat. Detär första ggn jag handlar deras vinteroverall.

men snygga är dom,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback