långtbortifrån

Hej&hå vad det har hänt grejer på bloggarna. Det tog ett tag att läsa igenom allt !
Kan bara tillägga att som tur är så är vi friska och de är vi glada för of course :)

Det här händer i Haparanda iaf.
Har ätit mer på två dagar än i vanliga fall på en vecka haha :)
Frulle,lunch,middag + alla mål däremellan, jag som i vanliga fall äter ett mål om dagen
och har fått allt serverat ;)
Kommer typ att rulla härifrån haha !

Idag har mamma varit på lååångprommis med W, så jag hämtade upp Emma och tog en sväng på IKEA.
Ett X antalkronor fattigare och några nya prylar rikare, mest till nya badrummet uppe, så känner jag mig nöjd !
Hade jag haft lite (mycket) mer penki i plånkan hade jag lätt shoppat A LOT ! :D

William gått från att vara blyg till att vara en stalker, och vill följa alla vart dom än går :)
Han ÄLSKAR att springa efter alla hans kusiner och dom tycker det är hur kul som helst !
Nu sussar han sött i mammas säng och jag ska nog åka förbi min andra syster och hänga lite .

Ska bli kul att komma hem sen och hänga med er mammor & barn !

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Men vad härligt du verkar ha... Du måste fortsätta mattrenden när du kommer hem också :)! Du kommer definitivt inte att rulla hem men kanske du känner dig piggare :)



Vad roligt att w busar med sina kusiner och att de tycker om det :)



Njut nu! Vi ses till veckan :) Kram

Postat av: Linda

Va skoj med IKEA!

Vi ska dit, men när vete fan.



Jag fick rysningar när jag såg vad du skrivit till mig, att du ramlat av och landat på ryggen.

Ha alltid väst oavsett häst.

Det kommer jag ha när jag kommer tillbaka, men jag kommer ha det även i dressyr till en början.

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Låter som om ni har det riktigt nice!!! Men Jonna, klart du måste äta minst tre mål om dagen annars blir du ju svintrött! Säger som Mia, go for it även när du kommer hem:)! Skoj att W inte är blyg längre;) Hoppas vi kan ses i veckan och du...skönt att ni är friska:)!

Postat av: sanna

haha, men godis är ett mycket bra sällskap ändå!! ;). och du, vi är inte romantiska för fem öre, jag hade nästan glömt att det var alla hjärtans dag! vet inte om vi någonsin firat det faktiskt, så jag har inga större förhoppningar i år heller ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback