Baciller

Det bloggas om denna hemska sjuka. Vinterkräksjukan.
Stackars er mammor,pappor och barn som råkat ut för det ! Tänker på er och krya på er !

Jag & William verkar slippa det för nu iallafall och för gott hoppas jag !
Idag har vi inte gjort många knyck.
Har städat lite, varit barnis åt grannens Alvin medans hon var ute och rastade hunden, lekt, sovit,busat,myst..
Ja, sånt som man gör det är stormigt ute !

Till middag tänkte jag fixa ihop en tacopaj m sallad och om jag hinner så ska jag baka Cattis tigerkaksbrownies .
Hoppträning ikväll och tävling på lördag !!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wifie

Åh tacopaj! DET var längesedan. Tack för tipset.. Det får jag skriva in på nästa veckas matlista! :)

Postat av: Theres

Åh jag vill ha recept på din paj!! :)

Postat av: Mia

Ja precis, kom igen med recept nu :)



Ja, vi borde nog också bara varit inne som man ska göra när det är sånt här väder... Hoppas att du tar dig till och från stallet utan stopp i någon driva!

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Vill också ha recept:) Gud, vad skönt att ni klarat er!!!! Visst kommer ni på tisdag;)?

Kram

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Vill också ha recept:) Gud, vad skönt att ni klarat er!!!! Visst kommer ni på tisdag;)?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback