tisdag

Idag har det varit en trevlig, men aningens för lite sömn .

Vi har varit hos Emma & Klara med andrar mamis + barn. Mkt trevligt var det och goooood fika, mums !
Tack Emma !! Du är så gullig och fixar alltid så goda grejs och du behöver inte, men gott var det ;)

William har sovit skitdåligt idag. 15 min på f.m och tänkte att det löser sig när han sover lunch.
Men inte det. Han bara skrek hos Emma när jag försökte lägga han och han var trött !
Han kom  inte alls till ro. Men till sist var han så trött så att han somnade i famnen en halvtimme, lilla plutt :)
I bilen på vägen hem sov han oxå. Bar in honom och klädde av han i babyskyddet. Han märkte ingenting så trött var han. Vaknade för lite mellis och sen somnade han igen och sov ca 1,5 timme !!
Jag åkte iväg precis när han vaknade, men M sa att det hade gått jättebra och att han hade varit hur glad & busig som helst hela kvällen tills han somnade för natten vid 20.

Jag har varit och ridit idag . Och det var välbehövligt ! Var så sjuuukt trött så behövde verkligen nolla och ladda.

Imorn ska vi & fika hos Sandra och Arvid !!

Nu blir det varma mackor :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Roligt att Jenny ska fixa blogg :)!



Trist!! att jag inte kunde vara med idag...



Hoppas mackorna var goda :)

Postat av: sanna

det var jättekul att ses igår, så himla mysigt att hänga med er allihopa!!! :) fan vad jag kommer sakna det när jag börjar jobba igen, vi kommer ju typ aldrig ses då känns det som :'(



haha, men jag veeeet. hans bror och hans tjej har köpt en bil av jonas låtsaspappas son. bilen står i boden. jonas bror har en cyckel som j får låna mot att han kör ner bilen, han har ju ingen egen då hans blev stulen, och inte råd att köpa en i nuläget. tror det blir svårt att övertala honom att låta bli att åka även om jag hatar tanken på att han ska köra hela vägen, svinorolig att ngt händer. dessutom får han ju som ingenting för det heller, iaf inte enligt mig :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback