Fredag

Åh vad jag längtar till nästa vecka då det ska vara varmare-GILLA :)
DÅ är vi ute hela dagarna och åker pulka & myser på . Hoppas att det blir soligt och fint oxå !

Igår jobbade jag på Korvgubben i stan 3 timmar. Shit vad kul det var att serva lite och träffa folk.
Visst,man skulle helst slippa stekos-lukten, men det finns ju dusch ;)
Det var jäääättelugnt, men det var nog lika bra det så att det inte blev kaos haha.
Jag kom ihåg mer än jag trodde. Jobbade ju där för 4 år sen så lite kan jag :)

Idag har Mia&Tilde och Linda&Emmy varit och hälsat på oss. Jättetrevligt med besök och det tyckte William oxå .
Vi lunchade varma mackor , fikade och surrade massor.
Det var ett tag sen vi sågs och SHIT vad dom växer barnen bara på några veckor!!
Tilde har tänder både uppe och nere,klättrar och ställer sig och Emmy har oxå tänder, ställer sig,sätter sig, kryper i raketfar m.m. Känns helt konstigt att om ca 2 månader så är William där oxå !!
Var tog våra bebisar vägen haha ?

Han såg så förvånad ut när tjejerna kröp iväg. Det tyckte han att  var mindre kul. Han har ju aldrig varit en sån gillar att ligga på golvet och nu ännu mindre, när andra kryper iväg och han stackarn kommer ingenstans än, men han försöker :) William rejsade i gåstolen istället :D

--

För övrigt så pågår en helrenovering/ombyggnation av badrum/bastu. Eller duschdelen blir lika stor men bastun har vi byggt ut..eller Mathias :) Men igår så bar vi upp 360 kg spackel och jag bar hälften så ngt har jag bidragit med ;)
Sen blir det att riva lite väggar där uppe m.m. så det blir en stor relax och mer öppet. Det blir nog bra :)

Nu ska jag fortsätta att glo lite tv och sen sängen :)

Trevlig helg allihopa och glöm inte att "anmäla" er till AW på Emmas blogg !

P.S så är jag ute efter en Molo lurvoverall alt POP fleeceoverall i storlek 80. SÅ hojta om ngn har en till salu. Inte rosa då.. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Regina

Ja nu har det varit kallt lite för länge!

Postat av: Wifie

Jag har en jättefin mololurv i 80. Mörkgrå med turkosa kantband. Men jag går och velar om jag ska sälja den eller ej.. :S



Nää, stackars Wille! Men då kanske han börjar krypa tidigt då när han ser hur alla större barn gör. :D Inte kul att bli lämnad själv på golvet sådär. :D Affe har alltid HATAT att ligga på golvet och därför har man aldrig kunnat ha honom där förrän han började åla lite och sedan krypa. Rastlösa ungar! ;)



Och ja, gud så underbart med värme till veckan. Och erat badrum&relax låter ju inte lite härligt! :) Var han plattsättare, M?

Postat av: Theres

ja men bra då är det bokat ;)

Postat av: Soppa

pop gör dom bara upp till 74 men dom är stora jag har/hadde ju en marinblå windstopper overall till babyn men den är spårlöst försvunnen.

har även en moln fleece overall från lindex i st 80 som jag säljer för 100 kr.

Postat av: Mia

Det var så himla trevligt... När ses vi nästa gång då :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback