Jag lever

På fredag hade vi vår efterlängtade AW. Det var skitkul!
Vi dansade, åt gott,drack gott , surrade,drack lite till,lite till och sen blev det way too much av det "goda".
Man ska aldrig börja shotta säger jag bara...
Jag & Theres hängde kvar till slutet. Hann en sväng på Allstar och sen vidare till MAX där vi åt (?) :)
I taxin på väg hem small allt i huvudet kändes det som och ja, som ni förstår så mådde jag inte så bra :/

Otroligt nog så överlevde jag gårdagens bakis efter vår Aw på Bakfickan .
Fyyyyy vad dåligt jag mådde. Det var nog bland de värsta bakisarna ever. Illamående, frossa,skallebank..you name it !
Jag var inte månniska på hela dagen. Mammapoäng här ;) Men tur att W har en underbar pappa !
Dom säger att man mår som man förtjänar, men förtjänar man verkligen det där ?!
Förmodligen.

Idag mår jag bättre, men är inte riiiktigt återhämtad än haha.
Mia var förbi och vi åt bakismat idag (för inget gick ju ner igår) :)

Tack så hemskt mycket för fredagen alla underbara mammor. Ni är dom bästa !
Vi får göra om det här, men då blir det saftkalas eller vad säger ni ? ;)
Iaf för mig ! Och hoppas att ni mådde bättre än mig ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Haha, känns som att vi inte borde gått till max och ätit.. Kan ha gått lite grisigt till?! ;)

Vi gör gärna om det, men då är det vatten eller cola som gäller. Fan att man alltid ska komma på dumma ideér som att börja shotta.. :P

Ska vi ses till veckan?

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

saft för mig med!!!!!

Postat av: sanna

hohoho, jag hade velat bevittna kalaset, ni verkar ju haft svinkul!! :) jobbigt att vara bakis, men lätt värt det ändå ;)

Postat av: Regina

Jag jobbar på coop forum restaurangen på storheden:P

Postat av: Emma

Ni är så välkomna! :) Mitt nr är 0702555135 så det är bara ringa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback