Blandat

Igår tog vi en liten kvällstrip till Piteå, jag & William. Hade myskväll med Jenny, åt pizza och drack en massa cola, nyttos ;) William provlekte i kommande bebis rum , han rev ner allt haha , lilla marodören !
Det gick jättebra att bära över han från bilen till sängen när vi kom hem, han somnade om på en gång och sov till 05. Kanske var det för att det var fullkornsvälling ? Han brukar annars äta 2 flaskor före tolv varje kväll.

Han lärde sig även ett nytt ord igår: Tutte (napp :D) så nu imorse ropade han från sin säng "tutte,tutte,tutte" och när jag kom in så sa han "där " och pekade på golvet där den låg. Sötis !
Dock vet jag inte om jag tycker hans nya ätvanor med viss mat är lika sött. T ex klämma sönder bananen/bananbitarna allt vad han orkar, han skakar för att han tar i så mkt . Han äter utan händer, trycker ner hela ansiktet i bordet och ja, äter . Haha ser rätt komiskt ut , men det är så kladdigt !

Nu har jag även fått tillbaka min kamera från Piteå så nu ska det fotas igen ! Bjuder på några gamla pix .

Klämmer banan, här fick han en hel banan men det ser likadant ut fast han får bitar...


Williams nya uteleksak,studsmattan, som han ÄLSKAR att sitta och hoppa i. Vi fick ärva den av hans snälla kusin Isak :)


Gungar hos Jenny, var oxå en hit :)


--

Nuhar W somnat igen så ska passa på att packa färdigt !

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katten

Haha, ser honom framför mig med bananen :D

Postat av: Theres

Ja han har ju för typ tre veckor sedan tagit nåt steg ibland. Men nu var det verkligen så att man blev helt paff. Och nu går han typ hela tiden, så det går verkligen fort. I fredags var det första stegen barfota, och idag kunde han gå utomhus med skorna på! :)

Postat av: Linda

Vad han har blivit stor!

Myskvällar uppskattas ofta av både barn och vuxna. Man borde ha såna kvällar oftare.

Postat av: Sara

Tack så mycket! Och vilken snygging till son du har! Vilka bra tips, ska testa babyskyddet som gunga (för kolikgungor är helt klart över budget) och att klösa bort mjuka skorpor. Lät rätt mycket pain men borde väl vara härdad vid det här laget ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback