100304

Inte mkt uppdatering här, men det har inte hänt så mkt :)
Jag har fullt upp med mattepluggandet + att W har varit förkyld och sen blev jag TOKförkyld och nu börjar jag att bli liite piggare och W är så gott som frisk. Lite snor och hosta kvar , men pigg som en mört !

Igår var planen att fika på allstar med tjejerna men var apförkyld och stressad , för att jag ska hinna med en jäkla massa matte och hade kört fast, så jag hoppade det. Satte mig på golvet med W, funderade på att elda upp matteboken och skita i allt, men då kom M hem, så jag tog tag i matten, fick hjälp via telefon av H min vän, som är mattelärare och messade lite med Mia som fick mig att vava ner typ hundra snäpp.

idag när jag vaknade hade min förkylnign blivit ungefär 100 gånger värre *suck*
M tog ut W, jag bet ihop och pluggade med huvudet på köksbordet. Alltså allvarligt, såhär dålig brukar jag ALDRIG bli av en förkylning. SKulle nästan kunna säga att jag har varit sängliggande :( Jag har knaprat panodil och druckit litervis med thé, och nu börjar det släppa en aning. Vet inte vad jag fick för hemsk bacill !

Just det. Williams dop var ju förra söndagen.
Det gick jättebra både i kyrkan och efteråt.
W fick en massa fina presenter och pussar & kramar av alla underbara vänner och familj :)

Vi bjöd på smörgåstårta som min svärmor hade gjort och sen på en liten fikabuffé .

William tar prästen i hand


Doppelidopp


Blev lite trött :)


Gudmor Jenny, gudmor Katja och gudfar Henrik







Och så bjuder jag på doptårtan oxå ;)







Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattens

Jag blir alltid JÄTTEFÖRKYLD när jag smittas av Alfon. Även om hans förkylning knappt märks.. Tror deras baciller är mycket värre än att smittas av en vuxen. :P Vad fina ni var på dopet!! :)

Postat av: Theres

Skönt att dopet gick bra, värsta MILF:en Jonna!! ;) Jag missade också fikat på allstar, var superstressad med en massa plugg som jag satt uppe till midnatt med. Men vi får ta en till fika snart så vi också kan hänga med :)

Postat av: sanna

surt med värsta dunderförkylningen. sen jag fick c är jag typ konstant snorig, tror också barnbaciller är terrible för immunförsvaret ;). hoppas ni snart är friska!!



gud vad w är sööt! han skulle lätt platsa som omslagsbarn för barnmat eller nåt, värsta lilla modellen! fast det kan nog inte bli ngt annat med såna snyggon till päron ;)

Postat av: sanna

ja, vi hoppas på budgivning snart, jag får ångest av att bara gå coh väääänta ;). vi måste ses snart gumman! kommer ni till aludden på fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback