Innedag

Alla vädringluckor och dörrar är stängda. Jag & W sitter i köket, äter lite lunch och tittar ut på alla andra som är ute. Det här suger :( Men som tur är är det här över på ett par dagar när björkana har slagit ut, men då är det väl typ vinter igen....

Igår trotsade jag och var ute typ hela dagen :) Men det var en bra dag igår. Var med Mia&Tilde en sväng på stan. Fikade på M&P och var runt och strosade lite. Kom hem, gick ut med W som fick prova köra sin bobbycar ute och GUD så roligt han tyckte att det var . Ju fortare det gick desto roligare var det ! Men han kan ju inte styra så ibland blev det en tvärsväng och ner i diket (ett pyttelitet utan vatten) och ner på gräsmattan haha :) Han sov endast en gång och då bara en timme igår på dagen så kl 19 somnade han som en stock och har sovit hela natten :)
jag blev inspirerad av energiknippen Jenny som håller alltid på med ngt projekt och började måla våra fula bruna fönsterfoder på övervåningen vita. Blev lite wild & crazy och gick loss på några stolar oxå haha.

Basturenoveringen är klar så vi har premiärbastat ! Ska fota ngn kväll och sätta ut så får ni ser hur det blev :)

William pausar från solen i sitt pop-up-tält :)


Ställde vagnen för och trodde faktiskt att det skulle hindra William att ta sig ut.
Det gjorde den, i ungefär 3 sekunder
:)


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Jag känner också av allt gräs, björkar, aspar...rubbet. Men jag trotsar det och sitter ute ändå.

Det ser ju riktigt härligt ut i tältet!

Postat av: Sofia

Jamen då tror jag att jag fattar... trooor!;) Ska sätta upp en sån borg på min "to do list", den är dock väldigt lång och saker och ting går väldigt segt.



Jag HATAR också pollen! Pratade med en apotekstant idag som sa att det just nu är extrahemskt då allt slår ut samtidigt, anti-pollen grejjerna var nästan slut, går som smör i solsken så någon måste ju iaf tjäna på detta dumma påhitt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback