100520

Igår tänkte jag att nej, nu skiter jag i det här med pollen och går ut ! Så jag & w gick ut på prommis. Han fick åka sin trehjuling , lika poppis som vanligt (fast det slår nog inte Mathias tur med inlines och vagn iförrgår ;)). när vi kom hem delade vi på en glass, jag i solen W i skuggan och sen fick W köra med sin bobbycar. Vi bor verkligen på barnvänligt område. Vägen som går vid oss, det är jättelite trafik (om man ens kan kalla det det ) för det är bara vi som bor efter vägen som kör här och alla vet att det är en massa småbarn så dom kör lugnt.



 Jag älskar att bo här i Rutan och att bo i hus med gård på somrarna är gudvärt, men sen är det ju mer jobb på vintern med snöskottning och så, men det går ju rätt fort med en bra karl och snöslunga ;) Det jag skulle behöva hjälp med är att planera trägården. Jag har verkligen inga gröna fingrar eller aning om vad det finns för växter och träd och var man ska placera allting på 1650kvm , så om ngn känner sig manad att hjälpa mig så tas det gärna emot :D

Vägen vid oss...


Här bor vi :)


Igår kväll iaf, så var jag ut med jobbet och åt 3-rättersmiddag på Cooks. Det tackar man inte nej till, nej. Gud så gott det var, jag åt tills det verkligen inte rymdes ngn mer . Gud så gott ! Efetr middagen åt jag och hopptränade (!). Jag trodde inte att jag skulle komma upp på hästen, så proppmätt som jag var, men det gick bra ! Fick hoppa Sam, en trevlig häst men stundvis en tjurskalle ! Jävligt mkt mygg var det och en massa björk(pollen). Det får jag sota för idag :( Men det är nog på bättringsvägen,JAAAA :)

Idag blir det picknick på Gultza, nice :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Gud så mysig ni ser ut att bo!!!! Måste komma och hälsa på:) Stackare med pollenallergi, inte kul!

Kram till dig

Postat av: Linda

Det ser super mysigt ut.

Postat av: Sofia Nordström

Åh,det ser jättemysigt ut! Du borde lägga ut bilder på hur du bor! jag är så nyfiken!:-)

Postat av: Kattens

Åh så fint ni bor!! :) Inte avis alls, nej. ;) Själv bor man i en bastu om somrarna hahaha. :D



Han ska vara hemma den här veckan och kanske nästa också. Förmodligen. :) Jätteskönt är det! Jag är förvånad att han klarar det så bra haha. Han är ju kille- :P

Postat av: Mia

Hahaha... För att göra en lång historia kort ;) Jag sa till Ronnie att det var en smal grusväg man var tvungen att köra efter för att ta sig till dig... Men när det inte var det så kanske du får besök ikväll... ;) Förklarar då varför det kom på tal :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback