Tisdag

Åh så härligt med regn. Jag njuter av att se någorlunda normal ut och idag har jag inte ens satt ögondroppar !
Jag trodde att pollen var typ över i fredags, såååå fel jag hade ! Helgen + igår har varit de värsta dagarna. Fy fan !
Men nu är det kanske klart, hoppas jag. Om så är fallet så komsi komsi solen :)

Förra veckan på Gultzaudden


Vi har haft en helmysig och trevlig helg ! William och M har varit ute och bla klippt gräsmattan, rivit ut golvet i lekstugan m.m. W klippte gräsmattan med pappa M i 1 ½ timme , han verkligen äääälskar att åka med !
Jag har varit inne lördag & söndag, men i fredags var vi hos Aludden på dagen och jag åkte tillbaka även lite senare på kvällen. Vi grillade och drack lite vin med Emma,Mia,Pia och Jonas . Mkt tevligt ! När jag kom hem satt Ylva,Mathias,Henka och Steffe ute i kvällsolen på vår uteplats, så vi fortsatte kvällen ytterligare några timmar, en aning ont i huvudet på lördag, jäkla Ylva ;)

Trevliga gänget :)


Vi myser på här hemma. William är inne i en mysperiod nu och ska kramas och pussas och söger "aaaaaaa" varje gång han goas, lilla sötisen ! Det är sååå mysigt ! Sen ska han vara i famnen typ hela tiden, oxå mysigt men man får inte gjort speciellt mkt ;) Han andra framtand uppe har spruckit fram och även en till tand bredvid den andra tanden där uppe har spruckit fram, typ förra natten. Har då inte märkt av ngt av dom, så han verkar inte ha ont (än iaf) . Det är skönt ! Han går för fullt med sin gåvagn och har lärt sig att sätta sig ner från stående, lugnt och fint :)
Han har ävet fått äta både korv och köttbullar, och det älskade han :) 

Älskade ungen <3


Jag längtar till fredag då jag, Frida & Sanna ska se SATC 2. Som vi har längtat ! :)


                                                         SF Bio: Sex and the city 2

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattens

Jag är den enda som inte sett något av SATC haha. Jag känner mig helt efter där. Har försökt se på TV men jag har inte fastnat alls. Kanske man skulle ge det ett försök och se första filmen. :)



Så skönt att det känns bättre med pollen också. Låter verkligen riktigt jobbigt att vara allergisk mot det. Man blir ju så låst!

Postat av: Linda

Låter som en toppenhelg :). Jag ska också på bio på fredag, rooooligt! Har ju längtat massor efter den filmen.

Postat av: Theres

Ska också på bio på fredag, verkar som att alla ska dit! :)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Vilken härlig helg! jag hade också velat vara med i frdags men var redan bortbjuden! Kram till dig

Postat av: Mia

Sötkillen :)



Jag såg ju inge full ut på bilden så jag måste ju bara få berätta att jag inte alls var det... På riktigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback