Update

Aaah jag hänger inte alls med. Veckorna bara springer iväg !

En liten snabb-update.
Nu är jag färdigutbildad Zumba-instruktör :D Det var verkligen JÄTTE roligt ! Känns inte som att man tränar utan man dansar och har kul ! Jag gillar inte alls gym och sånt tråkigt , men det här var kul !
Och grymt bra och effektiv träning, det känner man efteråt. Trust me !
Jag tränar här hemma och planen är att börja hålla pass i någon bra lokal efter jul/nyår och då hoppas jag att ni vill träna med mig !

Nyblivna Zumbainstruktörer :)


William har fått första fläskläppen . Han hade dragit en rejäl vurpa på dagis och slagit munnen. Alla tänder är i behåll och en rapport är skriven om det blir ngt med tänderna i framtiden. det hoppas vi verkligen att det inte blir det ! Han verkar inte störd av det på ngt sätt iaf.

Imorgon ska jag med tjejerna och ha en trevlig fredagskväll. Först blir det mat och vin och sen Idol (rocktema) på det. Ska bli så skoj att träffa alla igen !!
Jay, Olle, Andreas, Minnah, Elin, Linnea Foto: TV4

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Jag kommer och Zumbar när som helst :)

Ses imorgon, kul....

Postat av: Susanna

sjukt söta foton på dig från Zumba utb!! :-D

Postat av: katariina

jag har alltid velat prova zumba:) verkar skoj

Postat av: Sofia

hyr gympa hallen i byn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback