ud

Ja hur går det ?
Det går bara fint.
Jag har kommit igång på jobbet. Idag var det min första riktiga dag då jag gjorde alla heldagssysslorna eller vad man ska säga. PÅ mitt jobb är måndagar och torsdagar h-vetiska då det är så mkt varor som ska iväg och kunder som ska ringas. Men det gick riktigt bra idag ! Jag hann med allt och hann hjälpa till med lite andra saker oxå :) Och trevligt nog har vi bokat in en AW med jobbet nästa fredag !

På dagis går det bara bra och bättre & bättre varje dag !
han är gladare , lämningarna går bra, han är lite ledsen men det går oftast över innan jag hunnit ut genom dörren. Han känner sig trygg med fröknarna, går och sätter sig själv i deras famn, det gjorde han inte i början utan det är ngt han börjat med för en vecka sen kanske. Svårflirtad ;) Fröknarna säger att han är väldigt medveten för sin ålder och han är väldigt tydlig med vad han vill och vad han inte vill. Han är en riktig busrumpa och klätterapa (har blitt ett X antal blåmärken senaste tiden" :/ Idag när jag klädde på han i hallen höll han på att spexa , hopade och tjoade åt sin kompis Alfred och skulle promt vänta på han innan vi gick ut. William har alltid gillat äldre barn. Alfred är 6 månader äldre William och det är som alltid att han dras till större barnen. Ute på gården ville han inte åka hem. Han skulle in till förrådet ch hämta bobbycaren för de stora barnen var ute och lekte. När jag sa att "Kom nu" vände han på klacken och ropade bestämt "NEJ" och sprang iväg haha :)

trts att jag hämtar William strax efter 15 så går timmarna sjukt fort ! Idag var jag t ex och snabbhandlade på kvantum och ändå var klockan efter 16 när vi kom hem :( Så man tar verkligen vara på tiden man får vara med sitt älskade barn.

Älskar sin saccosäck :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katten

Eller hur, vart tar timmarna vägen nu mer?? Jag hämtar Alfon vid 13.30 typ och vi hinner knappt hem så är det middag haha. Men men, bara gilla läget antar jag.. Kul att det går bra på jobbet! :)

Postat av: Theres

Vad härligt att det går så bra, både på jobbet och på dagis!



Vi måste ta en AW med mamisarna snart nu när de flesta har kommit igång med jobb, skola och dagis :)

Postat av: Theres

Igår gick det mycket bättre än i onsdags. Så vi får se hur det går idag. Bara han sover det han ska så är han på toppen humör, igår var han super glad när vi hämtade honom. Men om han sovit alldeles för lite så blir det ju lite värre, och han blir mycket mer mammig och mer kinkig.



Vi ska också köpa en sackosäck till Olle, visst hade du köpt Williams på barnens hus? Fanns det enfärgade?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback